lørdag 29. juli 2017

Åpen mail til VG's manglende objektive dekning av NAZI UKRAINA
sendt til;  Hanne.Skartveit@vg.no

Er det ikke snart på høy tid at norske medier forteller hva som faktisk skjer øst i Ukraina, eller Donbass som vi heller foretrekker å kalle det?

Har det ikke demret aldri så lite for hva som er virkeligheten - eller kjenner dere til den men nekter å fortelle om sannheten?

Jeg vedlegger ett av mine blogginnlegg;
http://fredjohs.blogspot.no/…/heres-evidence-nazi-ukraine-b…

HERE'S THE EVIDENCE - Nazi Ukraine, bombardment of apartment buildings

og håper dere tar opp hansken i tide.
Trenger dere mer informasjon og bakgrundstoff, er jeg alltid tilgjengelig på min mail konto eller min norske tlf 97.............

Det er på høy tid at VG viser at dem er "selvstendige", og ikke USA-NATO /EU lakeier.
Vis at dere er journalister- ikke oversettere i fra CIA


Se vedlegg og publiser, og start deres jobb som virkelige journalister

Til min fornøyelse kan jeg opplyse om at min blogg som er internationalt tilgjengelig, også har norske daglig treff som stort sett daglig overgår VG med bort imot 50.000 av papirutgaven.

Mitt "brev" til redaksjonen /redaktøren blir gjengidt i min blogg og på facebook på norsk i første omgang. senere oversatt til engelsk og russisk.

Hilsen ... /Fred Johs