søndag 30. juli 2017

Åpent brev til ABC Nyheter's manglende objektive dekning av NAZI UKRAINA
sendt til; 
Tor Strand tor.strand@startsiden.no +4790548980
 https://www.abcnyheter.no/

Er det ikke snart på høy tid at norske medier forteller hva som faktisk skjer øst i Ukraina, eller Donbass som vi heller foretrekker å kalle det?

Du Tor Strand som ansvarlig redaktør, har med bakgrunn av mine kritiske artikler til /i ABC Nyheter for manglende objektivitet og med beviselig dokumentasjoner over deres direkte feilinformasjon til det norske publikum, svart med å slette alle mine 1300 artikler hvor samtlige "tar dere med buksene nede". 
 Var det noen som fantaserte om den frie pressen i vest? 
Og hvor er den- tør spørre?

Har det ikke demret aldri så lite for deg Tor Strand /dere,  hva som er virkeligheten - eller som jeg mistenker; at  dere kjenner den til og med for godt, men nekter å fortelle sannheten og sletter alle som nermer seg sanheten siden denne strider mot deres lojalitet til gudene; i USA /CIA og de norske nikkedukkene - ofre kalt politikere?

Jeg har tidligere hevdet at ABC har vist seg å støtte aktivt NaziUkraina ved å fjerne all dokumenterbart innhold som kunne dementere ABC sine påstander om tilstandene i Ukraina. 
Jeg står fortsatt på min påstand om at ABC Nyheter støtter aktivt Naziregimet i Ukraina ved fortsatt å fornekte virkeligheten - inntil dem beviser det motsatte, noe jeg tviler sterkt på kommer til å skje før den dag de oppfatter at USA som oppdragsgiver, selv er i knestående -

Jeg vedlegger ett av mine blogginnlegg;
http://fredjohs.blogspot.no/…/heres-evidence-nazi-ukraine-b…

HERE'S THE EVIDENCE - Nazi Ukraine, bombardment of apartment buildings

og håper Tor Strand tar opp hansken i tide.
Trenger dere mer informasjon og bakgrundstoff, er jeg alltid tilgjengelig på min mail konto eller min norske tlf 97.............   
(Tor Strand; du har min mail adresse og mitt tlf nr i mappen din.)

Det er på høy tid at ABC Nyheter viser at dem er "selvstendige", og ikke USA-NATO /EU lakeier.
Vis at dere er journalister- ikke oversettere i fra CIA


Se vedlegg og publiser, og start deres jobb som virkelige journalister

Til min fornøyelse kan jeg opplyse om at min blogg som er internationalt tilgjengelig, også har norske daglig treff som stort sett daglig tangerer ABC x2
Mitt "brev" til Tor Strand /redaktøren blir gjengidt i min blogg og på facebook på norsk i første omgang. senere oversatt til engelsk og russisk.

Hilsen ... /Fred Johs